| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
agrehegg
Ble Medlem: 02 Jun 2005 Innlegg: 8 Bosted: Steinkjer
|
Skrevet: 15:24, Mandag 29. Mai 2006 Tittel: ERBA - Erfaringsbase. |
|
|
Hei alle sammen!
På vår siste samling i april, så kom noen med forslag om å lage en erfaringsbase. En kjempeflott idé. Men inntil vi greier å få til noe slikt i vår forening, så kan dere ta en titt på denne linken:
Internettadresse:
http://www.erba.as/web/noteshotell/erba/erba.nsf eller
http://www.erba.as/web/noteshotell/erba/erba.nsf/pages/Hovedkategorier
ERBA er en erfaringsbase for lavfrekvente grupper. Denne erfaringsbasen er ikke helt oppdatert og med ferske innlegg, men her kan det likevel være en del nyttig og interessant å finne.
Hilsen Anne Grete.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
frank
Ble Medlem: 12 Apr 2005 Innlegg: 3 Bosted: Bergen
|
Skrevet: 13:27, Onsdag 31. Mai 2006 Tittel: |
|
|
Hmm, fikk ikke URL'ene til å virke. _________________ Mvh
Frank Nilsen |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gjest
|
Skrevet: 15:30, Onsdag 31. Mai 2006 Tittel: |
|
|
Hei!
Har registrert at nettsidene ikke fungerer. Prøver å finne ut om de ligger nede midlertidig eller om de kan være nedlagt. Veldig synd hvis de kan være nedlagt. Jeg vet at de fungerte tirsdag 25. april i år, da jeg var inne på disse nettsidene. Skal sjekke ut dette nærmere og gi beskjed når jeg vet litt mer.
Hilsen Anne Grete. |
|
| Til Toppen |
|
 |
agrehegg
Ble Medlem: 02 Jun 2005 Innlegg: 8 Bosted: Steinkjer
|
Skrevet: 23:14, Søndag 06. Mai 2007 Tittel: |
|
|
Hei!
Jeg har endelig greid å få bekreftet at ERBA - erfaringsbasen er dessverre nedlagt. Dette var visstnok et prosjekt som var ment å fungere et bestemt tidsrom. Dette var egentlig et flott tiltak, bare så synd at det var så få som visste om dette nettstedet og at det var så få som benyttet det - skrev innlegg om sine erfaringer. Hva som er grunnen til at prosjektet ikke ble forsøkt videreført er ukjent. Det er synd dette nettstedet er nedlagt, for jeg tror behovet for en slik type erfaringsbase er til stede.
Hilsen Anne Grete. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|