Bergen By Byte Forum Hovedsiden Bergen By Byte
et sted for diskusjoner

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

ERBA - Erfaringsbase.

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Bergen By Byte Forum Hovedsiden -> Aniridi
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
agrehegg

Ble Medlem: 02 Jun 2005

InnleggSkrevet: 15:24, Mandag 29. Mai 2006    Tittel: ERBA - Erfaringsbase. Svar med Sitat

Hei alle sammen!
På vår siste samling i april, så kom noen med forslag om å lage en erfaringsbase. En kjempeflott idé. Men inntil vi greier å få til noe slikt i vår forening, så kan dere ta en titt på denne linken:
Internettadresse:
http://www.erba.as/web/noteshotell/erba/erba.nsf eller
http://www.erba.as/web/noteshotell/erba/erba.nsf/pages/Hovedkategorier
ERBA er en erfaringsbase for lavfrekvente grupper. Denne erfaringsbasen er ikke helt oppdatert og med ferske innlegg, men her kan det likevel være en del nyttig og interessant å finne.

Hilsen Anne Grete. Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
frank

Ble Medlem: 12 Apr 2005

InnleggSkrevet: 13:27, Onsdag 31. Mai 2006    Tittel: Svar med Sitat

Hmm, fikk ikke URL'ene til å virke.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Gjest

InnleggSkrevet: 15:30, Onsdag 31. Mai 2006    Tittel: Svar med Sitat

Hei!

Har registrert at nettsidene ikke fungerer. Prøver å finne ut om de ligger nede midlertidig eller om de kan være nedlagt. Veldig synd hvis de kan være nedlagt. Jeg vet at de fungerte tirsdag 25. april i år, da jeg var inne på disse nettsidene. Skal sjekke ut dette nærmere og gi beskjed når jeg vet litt mer.

Hilsen Anne Grete.
Til Toppen
agrehegg

Ble Medlem: 02 Jun 2005

InnleggSkrevet: 23:14, Søndag 06. Mai 2007    Tittel: Svar med Sitat

Hei!

Jeg har endelig greid å få bekreftet at ERBA - erfaringsbasen er dessverre nedlagt. Dette var visstnok et prosjekt som var ment å fungere et bestemt tidsrom. Dette var egentlig et flott tiltak, bare så synd at det var så få som visste om dette nettstedet og at det var så få som benyttet det - skrev innlegg om sine erfaringer. Hva som er grunnen til at prosjektet ikke ble forsøkt videreført er ukjent. Det er synd dette nettstedet er nedlagt, for jeg tror behovet for en slik type erfaringsbase er til stede.

Hilsen Anne Grete.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Bergen By Byte Forum Hovedsiden -> Aniridi Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet