| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Frank Gjest
|
Skrevet: 21:13, Tirsdag 12. April 2005 Tittel: Kan dette diskusjonsforum brukes av Aniridi Norge? |
|
|
Hei
Her et et diskusjonsfora som ikke har noen pålogging og dermed kan hvem som helst legge inn meldinger her.
Fint hvis noen kunne se om dette var bedre å bruke enn Yahoo gruppene. Kan nok også linke dette direkte inn fra sidene www.aniridi.no som en iframe.....
Kommentarer? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Arvid Gjest
|
Skrevet: 22:02, Onsdag 13. April 2005 Tittel: |
|
|
Hallo !
Dette ser jo greit ut.
Synes vi skal prøve det.
Arvid |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gjest
|
Skrevet: 12:59, Torsdag 14. April 2005 Tittel: |
|
|
Heisann!
Tenkte bare jeg skulle prøve ut dette diskusjonsforumet. Det virker i utgangspunktet enkelt og greit. Ikke minst å slippe å huske kode og må logge seg inn hele tiden. Det er sikkert både fordeler og ulemper med både disse sidene og de yahoo-sidene vi har brukt til nå, uten at jeg er helt i stand til å se alle disse fordelene og ulempene akkurat nå. Et viktig poeng er at disse sidene og diskusjonsforumet skal være tilgjengelig og godt anvendelige for de som både er blinde såvel som oss (sterkt) svaksynte. Er det noen der ute som er blinde som kan gi noe respons på hvordan dette fungerer?
Hilsen Anne Grete. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Per Gjest
|
Skrevet: 22:11, Lørdag 16. April 2005 Tittel: Blinde brukere |
|
|
Jeg har sett litt på diskusjonsforumets oppbygging og dets sider.
Det er alltid et problem for de som ikke ser skjermen å finne ut av nye sider.
Jeg bruker Jaws, syntetisk tale og leselist.
Min oppfatning så langt er at systemet virker oversiktlig og at det er forholdsvis lett å navigere seg frem til ønsket funksjon.
Sidene inneholder en del tabeller som ikke er så lett å håndtere med leselist eller tale, men det er absolutt mulig, særlig når man blir litt kjent på siden.
Sidene fungerer greit mot mitt leseutstyr.
hilsen
Per |
|
| Til Toppen |
|
 |
|